דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה אנטי וירוס הכי טוב בשבילי? 

מאת    [ 21/11/2007 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 13519 פעמים ]

היום עברתי לתוכנת אנטי וירוס חדשה לאבטחת המחשב. התקנתי מערכת אנטי וירוס ואבטחה של NOD32: הביצועים טובים בהרבה, הבעיות עם המקלדת נעלמו, והתוכנה לזיהוי דיבור (שעליה תשמעו בוודאי בהמשך) סוף סוף עובדת.

אין מה לעשות - כנראה שכל כמה זמן צריך להחליף תוכנת אבטחה. את נורטון (של סימנטק) עזבתי בגלל שהוא זולל משאבים. את התוכנות החינמיות - עזבתי בגלל שחיפשתי יכולת זיהוי משופרת ופתרון מלא יותר. ועכשיו עזבתי גם את חבילת האבטחה קספרסקי. היא עשתה עשה בעיות עם המקלדת ועם התוכנה של זיהוי דיבור שרכשתי לא מזמן, וגם הביצועים לא היו משהו והיו בעיות עם ה-firewall.

טיפים חשובים לבחירת אנטי וירוס

* אנטי וירוס כבר לא מספיק. היום, כל מי שמחובר לאינטרנט, חובה שיצטייד בתוכנת אבטחה מקיפה. בהתחלה, לפני היות האינטרנט, כל מחשב היה בודד לעצמו. היה מספיק לנו אנטי-וירוס. אחר כך נוספה חומת האש, ומחסל הבאנרים (ad-aware) והפרסומות הקופצות, ומנקה ה-registry, חוסם תוכנות הריגול (spyware) וההאקרים, תוכנת אנטי-fishing למניעת התחזות אתרים ועוד ועוד. אבל למי יש כוח לנהל את הקונפיגורציה של עשרות תוכנות אבטחה שונות? כמות המרכיבים מבטיחה שמשהו יהיה חסר תאימות עם משהו אחר. לכן היום חיוני חבילת אבטחה כוללת. חבילה זו תכלול גם חומת אש (firewall), חסימת תוכנות ריגול (spyware) ומודעות (ad-aware). קוראים לזה אנטי וירוס, זה השם הכי פופולרי, אבל כדאי שתלכו על הפתרון היותר יקר, שנקרא internet security. זאת למרות שב-Windows XP יש חומת אש בסיסית מובנית.

* חשוב ביצועים מהירים - כדי לא להפריע לנו בזמן העבודה. ניסיתי להתקין תוכנת זיהוי דיבור במקביל לתוכנת האנטי וירוס של קספרסקי והמחשב קירטע. עברתי ל-NOD32 והבעיות נפתרו.

* תכונת סינון הדואר האלקטרוני ממש אינה חיונית - לאנשים פרטיים עדיף להשתמש ב-GMail שיש לו יכולת סינון זבל ווירוסים ממש אימתנית.

* חיוני תמיכה טכנית בעברית. אל תקנו אנטי וירוס מחו"ל אם אין לו תמיכה טובה בארץ. זה כמו לקנות מכונית בייבוא אישי בלי שירות. מתי שהמכונית תיתקע, אל מי תפנו? וודאו שלספק יש פורום אנטי וירוס בעברית.

* השלב הראשון בקניית אנטי וירוס הוא להוריד גירסת התנסות מהאינטרנט. גירסה זו היא בדרך כלל בחינם לשלושים יום. אין טעם לקנות אנטי וירוס בחנות כי בדרך כלל הוא עולה יותר ושווה פחות וגם לא תוכלו להתנסות. את גירסאות האנטי וירוס הכי חדשות תמצאו רק באינטרנט. בקנייה ישירה באינטרנט גם תקבלו תמיכה אחרי המכירה.
להרחבת המידע שבכתבה זו: אנטי וירוס - המדריך, אנטי וירוס - שאלות ותשובות, תוכנות אנטי וירוס מומלצות.

שמי אמנון מאיר לבב - יועץ לנוכחות אינטרנט אפקטיבית. באתר הבית תמצאו שפע מדריכים בנושאי אפקטיביות אישית, בניית אתרים רווחיים, ונוכחות אינטרנט אפקטיבית.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב